توضیح لینک توضیح لینک
مطالب علمی و ورزشی روز دنیا
Get Adobe Flash player
سخن روز
” موفقیت عبارت است از رفتن از شکست به شکست دیگر بدون از دست دادن اشتیاق” وینستون چرچیل

سایت همسریابی شیدایی

در خبرنامه سایت ثبت نام کنید

حجم عضلانی

No votes yet.
Please wait...
حجم عضلانی

Www.IranMediaStar.Ir

حجم عضلانی

🔰اگر خواهان حجم عضلانی هستید🔰

برای رسیدن به این حجم عضلانی دلایل و موارد زیادی می تواند دخیل باشد . 

1 – تغذیه

2 – استراحت

3 – تمرین اصولی

4 – سلامت روح و روان

5 – اعتماد به نفس 

سایت ایران مدیا استار در نظر دارد که بصورت کوتاه و خلاصه موارد جزئی تر را برای شما عزیزان ذکر کند.

  … وزنه سنگین تکرار پایین
  … مکمل کربو پروتئین
  … چربی های مفید بخورید
  … خواب شبانه (8 ساعت خواب)
  … کنترل میل جنسی
  … استرس ممنوع

باید در نظر داشته باشید که در مقوله ی تغذیه باید نسبت مورد نیاز کربو هیدرات , پروتئین رعایت کنیم که به اختصار برای شما عزیزان توضیح می دهم :

در روزهای تمرینی توصیه می‌کنم مصرف کربوهیدرات و پروتئین را به ترتیب روی 4/4 و 2/2 گرم به ازای هر کیلو وزن بدن تنظیم کنید و این میزان را تقسیم شده در 5 الی 6 وعده دریافت کنید. بنابراین یک بدنساز 90 کیلوگرمی روزانه حدود 400 گرم کربوهیدرات و 200 گرم پروتئین نیاز دارد.

این روش مناسب افرادی می باشد که 3 روز تمرینی را پشت سر می گذارند.

برای افرادی که 5 روز در هفته تمرین می کنند مناسبترین روش مصرف به اینگونه می باشد :

مصرف کربوهیدرات و پروتئین‌ها را باید افزایش دهید کربوهیدرات مصرفی به روزی 5/5 گرم و پروتئین هم به 5/2 گرم به ازای هر کیلو وزن بدن برسد. در این مرحله همان بدنساز 90 کیلویی باید روزی 500 گرم کربوهیدرات و 240 گرم پروتئین مصرف کند.

این مقدار برای روزهای تمرین بود و اما در استراحت توصیه می‌کنم کربوهیدرات مصرفی را روی 2/2 گرم به ازای هر کیلو وزن بدن نگهدارید یعنی همان فرد 90 کیلویی در روزهای استراحت باید 200 گرم پروتئین و 200 گرم کربوهیدرات مصرف کند.

دوستان عزیز برای مشاوره رایگان و دریافت برنامه غذایی و تمرینی رایگان به کانال تلگرام با آی دی MSAco2004@ مراجعه نمایید

 


برای ثبت نظرات و دریافت مشاوره با مربیان سایت 


 

 

چطور با سایت ما آشناشده اید؟