توضیح لینک توضیح لینک
مطالب علمی و ورزشی روز دنیا
Get Adobe Flash player
سخن روز
“بعضی وقت‌ها بهترین کاری که می‌توانید بکنید فکر نکردن، تعجب نکردن، تصور نکردن،و آزرده نشدن است. فقط نفس عمیق بکشید و ایمان داشته باشید همه‌ی کارها به بهترین نحو انجام خواهد شد”

سایت همسریابی شیدایی

در خبرنامه سایت ثبت نام کنید

برنامه تمرینی عالی در منزل برای تناسب اندام

No votes yet.
Please wait...
برنامه تمرینی عالی در منزل برای تناسب اندام

Www.IranMediaStar.Ir

 

🔰برنامه تناسب اندام در منزل🔰

آماده سازی صحیح بدنی علاوه بر اینکه باعث توانائی انجام بهتر فعالیت ورزشی و کسب نتایج مطلوب در رقابت ها می گردد

از صدمات و آسیب های جسمانی نیز جلوگیری می نماید.

30 دقیقه تمرین روی مقاوم سازی و افزایش قدرت بدن تمرکز دارد.

بدون نیاز به وسیله خاصی یا باشگاه رفتن ورزش در منزل را تجربه کنید.

برای بدست آوردن نتیجه بهتر باید قبل از انجام این حرکات بدن خود را گرم کنید

و برای بدست آوردن بهترین نتیجه کمی حرکات کششی هم انجام دهید.

 قبل از انجام این تمرینات، 5 دقیقه بدن را با حرکاتی مانند:

اسکوات، حرکات دادن دست و پا در نرمش‌های مانند پرش پروانه و همچنین حرکت دادن کمر، زانو و گردن گرم کنید.

بعد از سه هفته می‌توانید مدت زمان تمریناتی که به منظور کاهش چربی بدن و تناسب اندام انجام می‌شود را به 20 دقیقه افزایش دهید.

 

این حرکات را سه روز در هفته اول انجام دهید.

1️⃣3 ست 50 تایی طناب بزنید تا ضربان قلب شما بالا برود

2️⃣3 ست 20 تایی شنا سوئدی بزنید

3️⃣3 ست 8 تایی بارفیکس بزنید

4️⃣3 ست 30 تایی شکم بزنید

 

● اصول  آمادگی جسمانی 

1) گرم کردن و سرد کردن

2) افزایش تدریجی: روزانه مقدار کمی به فعالیت خود بیافزائید

3) زمانبندی: از فعالیت بیش از اندازه پرهیز کنید.

4) شدت عمل: به‌جای میزان فعالیت بر شدت آن تأکید کنید.

5) میزان ظرفیت: از خود، آن مقدار فعالیت بدنی انتظار داشته باشید که محدودیت‌های فیزیولوژیک شما اجازه می‌دهد.

6) قدرت بدنی: باعث افزایش مقاومت عضو در مقابل نیروهای وارده به آن می‌گردد.

7) انگیزش: از عوامل اولیه در آماده‌سازی بدنی در رشته‌های مختلف ورزشی محسوب می‌گردد.

8) اختصاصی بودن: برنامه‌های ورزشی باید تمرینات لازم برای ایجاد قدرت بدنی آرامش و نسل شدن عضلات و قابلیت انعطاف‌پذیری را دربرداشته باشد.

9) آرام‌سازی و شل کردن عضلات: آموزش تمرینات ویژه که باعث آرامش و شل شدن عضلات شده و به رفع خستگی و فشارهای موجود کمک کند ضروری است.

 

 

 

🔴 دوستان عزیز برای مشاوره رایگان و دریافت برنامه غذایی و تمرینی رایگان به کانال تلگرام با آی دی MSAco2004@ مراجعه نمایید


 

برای ثبت نظرات و دریافت مشاوره با مربیان سایت 


 

 

چطور با سایت ما آشناشده اید؟