توضیح لینک توضیح لینک
مطالب علمی و ورزشی روز دنیا
Get Adobe Flash player
سخن روز
“شما متولد شدید تا زندکی فردی دیگر را تغییر دهید- هرگز این فرصت را هدر ندهید” دیل پاتریج

سایت همسریابی شیدایی

در خبرنامه سایت ثبت نام کنید

برنامه تمرینی سر شانه با شان ری

No votes yet.
Please wait...
بهترین برنامه تمرینی حرفه ای سر شانه

Www.IranMediaStar.Ir

 

🔰 بهترین برنامه تمرینی حرفه ای سر شانه 🔰

 

شاون ری بی تردید یکی از خوش ساخت ترین و خوش استیل ترین بدنسازانی است

که تاکنون به صحنه مسابقات حرفه ای پا گذاشته است.

او تنها با وزنی در حدود 105 کیلو گرم بارها و بارها توانست حریفانی که بمراتب از خودش سنگین تر بودند را شکست دهد .

شاون همیشه برای آماده سازی راهی را انتخاب می کرد که به سرعت بتواند بدنش را کات کند .

از سوی دیگر او هیچ وقت خوراک و غذاها را اندازه نمی گرفت

و برنامه دقیق تمرینی نداشت و از این رو بدنسازی برایش جنبه تفریحی داشت .

شاون برای هر عضله به جز بازو ، چهار حرکت را اجرا و برای پشت بازو و جلو بازو سه حرکت در نظر می گرفت .

او ابتدا یک ست گرم کردنی و بعد از آن چهار ست اصلی از هر حرکت انجام می داد .

او عمدتا 2 ست اول اصلی را با 10 – 15 تکرار و 2 ست بعدی را به شکل 2 ست کم کردنی و در مجموع 30 تکراری پایان می داد .

او 10 تکرار اول را در ست سوم و چهارم به وزنه های سنگین اختصاص می داد ، سپس در دو گروه 10 تایی مقداری از وزنه مورد استفاده خود می کاست ،

شاون برای آماده سازی از این تکنیک زیاد استفاده می کرد.

شاون در طول سی سال تمرین و حضور در صحنه های مختلف هر مجله ، کتاب  , مطالب و فیلم های آموزشی و مسابقه ای را خوانده و دیده و از فواید آنها بهره برده است .

🔰تمرین سرشانه با شاون ری🔰

1️⃣ پرس دمبل 12*4

2️⃣سرشانه اسمیت از پشت 12*4

3️⃣نشر از جلو+نشر جانب 12*4

4️⃣سرشانه اسمیت از جلو 10*4

5️⃣نشر سیم کش تک دست 20*4

 

🔴 دوستان عزیز برای مشاوره رایگان و دریافت برنامه غذایی و تمرینی رایگان به کانال تلگرام با آی دی MSAco2004@ مراجعه نمایید

 

برای ثبت نظرات و دریافت مشاوره با مربیان سایت 


چطور با سایت ما آشناشده اید؟