توضیح لینک توضیح لینک
مطالب علمی و ورزشی روز دنیا
Get Adobe Flash player
سخن روز
.“اگر کاری که می‌کنید یک خورده ترسناک نباشد احتمالا ارزش ندارد وقتتان را تلف کنید” تد مورفی

سایت همسریابی شیدایی

در خبرنامه سایت ثبت نام کنید

برنامه تمرینی حرفه ای برای کات پشت بازو

No votes yet.
Please wait...
برنامه تمرینی حرفه ای برای کات پشت بازو

Www.IranMediaStar.Ir

🔰کات شدن پشت بازوها🔰

ماهیچه سه‌سر بازویی (به لاتین: triceps brachii) در پشت استخوان بازو قرار داشته و یک برجستگی را در ناحیه پشت بازو ایجاد می‌کند.

این ماهیچه در حرکت مفاصل شانه و آرنج نقش دارد.عصب‌گیری سه سر بازویی از عصب رادیال (ریشه‌های C6-C7-C8) است.

همان طور که از نام ماهیچه سه سر بازویی مشخص است، این ماهیچه در مبدأ دارای سه سر تاندونی (وتری) است که عبارتنداز:

  • سر دراز سه سر 
  • سر خارجی سه سر 
  • سر داخلی سه سر 
  •  

عضله پشت بازو یا سه سر بازویی ماهیچه ای طویل است که از قسمت شانه آغاز شده و تا آرنج ادامه دارد.

این عضله دو سوم حجم بازو را تشکیل می دهد.

عضله ی پشت بازو یا سه سر بازویی همانطور که از نام آن مشخص است دارای سه سر جهت اتصال به استخوان ها بوده و وظیفه اصلی آن باز و بسته کردن آرنج دست می باشد.

این سه سر هرکدام متناسب با محل اتصال خود به نام های سر دراز خارجی,سر دراز داخلی و سر خارجی سه سر شناخته می شوند , که هرکدام مسئول اجرای برخی حرکات دست می باشند.

بیشترین زیبایی دست و بازو کاملا ارتباط مستقیم به حجم و تفکیک بودن عضله پشت بازو دارد که بدنی با حجم بازوان قدرتمند و تفکیک شده ابهت خاصی به فرد میدهد.

در این مقاله قصد دارم یک برنامه تمرینی عالی برای تفکیک کردن یا کات عضله پشت بازو در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

قطعا که با این برنامه به نتیجه دلخواه مد نظر خود خواهید رسید.

 

1️⃣پشت بازو سیم کش معکوس 20*4

2️⃣پشت بازو پرسی  20*4

3️⃣پشت بازو کیک بک  15*3

4️⃣پشت بازو سیمکش Vپشت به دستگاه 20*3

5️⃣پارالل 15*3

 

🔴 دوستان عزیز برای مشاوره رایگان و دریافت برنامه غذایی و تمرینی رایگان به کانال تلگرام با آی دی MSAco2004@ مراجعه نمایید


 

برای ثبت نظرات و دریافت مشاوره با مربیان سایت 


 

چطور با سایت ما آشناشده اید؟